Среда, 11 Июль 2018 12:00

Чи літатимуть «ракети» «Нібулона» до Стамбула?

Автор  Ганна ВОРЖАКОВА
Чи літатимуть «ракети» «Нібулона» до Стамбула? фото Дмитрия КУЛАКОВА

4 липня в Києві відбулась інтернет-конференція гендиректора компанії «Нібулон» Олексія Вадатурського. Питання стосувалися різних галузей діяльності компанії

Всього протягом прес-конференції, яка тривала майже дві години, керівник дав близько 40 відповідей. Також Олексій Вадатурський вирішив додатково підготувати відповіді для тих, чиї питання не прозвучали в ефірі.

Що цікавило мешканців Херсонщині, читайте в нашому короткому огляді заходу.

Олексій Опанасович:

- В одному з інтерв’ю рік тому ви говорили, що в планах «Нібулона» – запустити річкові перевезення за маршрутами Херсон – Одеса та Херсон – Стамбул. Як скоро ці плани стануть реальністю?

Ірина Михайлова, журналіст газети «Гривна»:

- Минулого року був рейс Херсон – Кінбурнська коса. Цього року такий рейс не здійснюється. З чим це пов’язано?

- Я за те, щоб відродити судноплавство на Дніпрі та пасажирські перевезення. Я тиждень їздив по Міссісіпі, наша група спеціалістів їздить по річках Європи, Білорусі –
вивчати досвід. Ми зрозуміли, що, по-перше, в передових країнах світу не платять акцизний податок на пальне для суден за проходження шлюзів, за розведення мостів, не платять і ренту за водокористування. А в Україні за розведення мостів платимо, акцизний податок платимо, рентну плату. Що роблять наші конкуренти й ті, хто працює під іноземним прапором? Бункеруються в нейтральних водах, тобто купують паливо на 10 тисяч гривень дешевше. Їм собівартість перевезення внутрішніми водними шляхами на $ 4 дешевша, ніж для нас. Вони не платять податки
в Україні, людям, працевлаштованим на цих суднах, платять зарплату в офшори. Ми платимо в Україні податки та працевлаштовуємо своїх людей в Україні.

Було в Україні 150 пасажирських суден, у народі називалися ракети. Сьогодні 4 ракети в країні, й усі чотири в нас, всі на ходу. Я міністру або ентузіастам, які борються з нами, готовий дати на місяць в оренду судно для пасажирських перевезень: зробіть рентабельними пасажирські перевезення на річці, на маршруті Вознесенськ – Миколаїв. Якщо ви це зробите, я вам подарую цю ракету. Але ви бункеруйтесь в Україні пальним, платіть податки й зробіть так, щоб перевезення річкою були більш ефективними, ніж автобусні.

Ми реконструювали суднобудівний завод у Миколаєві для того, щоб будувати катамарани, судна на підводних крилах, щоб за один рік повністю забезпечити й Дніпро,
й рейси Миколаїв – Стамбул, Одеса – Варна тощо. На сьогодні нам економічно невигідно займатися цим напрямком. Тому, люди, не вірте чиновникам, не вірте міністрам, якщо вони скажуть, що зелене світло буде. Тому ми зупинили розвиток цих перевезень. За минулий рік ми отримали великі збитки, але продовжуємо перевезення тільки на обмежених маршрутах. Це Вознесенськ – Миколаїв, Миколаїв –Кінбурнська коса, Нова Каховка – Херсон.

Сергій Богданов:

- Які нові проекти на Херсонщині? Хотілося б дізнатися про плани компанії щодо будівництва нового порту на Херсонщині.

- Минулого року на економічному форумі мені пощастило підписати разом із губернаторами Херсонської та Вітебської (Білорусь) областей меморандум із відродження Дніпра, щоб відновити судноплавство до Білорусі та вище. Ми запланували будівництво підприємства в Херсонській області. Від ідеї не відмовилися й готові це робити. Всі прибережні зони зараз уже мають статус заповідників. І щось збудувати, навіть там, де й немає статусу заповідника, сьогодні дуже складно. Унормовано все так законодавчо, що провести інвестиції дуже проблемно. Але ми не втрачаємо надії, що збудуємо це підприємство.

Ірина Михайлова, журналіст «Гривни»:

- Як відбувається відбір кваліфікованих кадрів? Чи зіткнулася
компанія з дефіцитом кадрів?

- Дефіциту кадрів у нашій компанії немає. Ми знаходимося в ринкових умовах, і заробітна плата для наших людей на достатньо високому рівні. Багато вкладаємо коштів у механізацію для того, щоб не було ручної праці. Ми зараз переглядаємо в бік покращення систему преміювання людей, систематизуємо оплату відповідно до кваліфікації.

Є співпраця з вищими навчальними закладами. В нас підписані угоди з 32-ма ВНЗ нашої країни. Ми фінансуємо придбання висококласної автоматизованої сучасної техніки для того, щоб студенти, які навчаються в цих закладах, були підготовленими до праці на нашому підприємстві. Ми широко задіяли проходження практики студентами цих ВНЗ. Для робочих професій у нас є школа для підготовки, перепідготовки, перекваліфікації та підвищення розрядної сітки. Ми вже впроваджуємо в себе навчальні комбінати, працюємо з професійно-технічними закладами, готуємо людей та приймаємо їх, вводимо систему стажування під кураторством спеціалістів. Сильні кадри, сильна команда – це сильна компанія.

Читайте також: «Ракеты» на Новую Каховку и обратно в Херсон будут «летать» по новому расписанию

Ваша оценка. Тема раскрыта на
(0 голосов)
 

Лента

Фоторепортаж