Ford Edge 2017

Ford Edge є першим із автомобілів Ford, створеним, щоб відповідати новим п'ятизірковим стандартам безпеки водія, пасажирів і пішоходів Euro NCAR року. Ford Edge демонструє свій сміливий, спортивний, вражаючий силует на європейських дорогах.

Позашляховик Ford EDGE – найпросторіший у своєму класі

Велика трапецієподібна передня решітка, яка додає позашляховику більш вражаючого вигляду, обрамлена елегантними фарами та стильними світлодіодними ходовими вогнями денного світла. Нахилене лобове скло забезпечує відчуття руху, навіть коли авто стоїть нерухомо, а піднята поясна лінія і міцно сформовані колісні арки підкреслюють його потужність та ходові характеристики.

Світлодіодні габаритні вогні проходять уздовж задньої частини Ford Edge, надаючи йому дорогий і сучасний вигляд преміум-класу. Заднє вікно зрізане високо встановленим спойлєром, який додає відчуття руху, а хромовані вихлопні труби підсилюють спортивний, агресивний вигляд позашляховика.

Позашляховик Ford EDGE пропонує передові технології.
Вдосконалена модель флагманського позашляховика Ford для Європи виконана в сміливому стилі, пропонує передові технології.


Адаптивне освітлення з динамічними світлодіодними фарами
допомагає зазирати за ріг та виявляти приховані об'єкти. Яскраві білі промені ефективно та рівномірно освітлюють дорогу.


Передня ширококутна камера
забезпечує чудовий огляд, показуючи дорогу перед автомобілем та з обох боків. Особливо корисна на дорожніх розв'язках та під час виїзду зі стоянки переднім ходом, коли боковий огляд обмежено.


Активна допоміжна система паркування
здатна спрямувати автомобіль у місця для стоянки, чия довжина чи ширина ще на 20% перевищує довжину чи ширину автомобіля.


Задні надувні ремені безпеки Ford позначені, щоб зменшити кількість і серйозність травм для пасажирів задніх сидінь, розподіляють силу зіткнення, охоплюючи площу тіла, яка в п’ять разів перевищує робочу площу звичайного ременя безпеки.


Система активного придушення шумів Active Noise Cancellation, яка працює як шумопоглинаючі навушники для нейтралізації небажаних шумів у салоні. Система виявлення перехожих Pedestrian Detecton із перед аварійним механізмом гальмування Pre-Collision Assist, яка застосовує гальма, щоб уникнути зікнення з іншими транспортними засобами або навіть пішоходами.


Технологія адаптивного керування Ford Adaptive Steering, яка автоматично налаштовує передаточне число рульового механізму в залежності від швидкості автомобіля, оптимзуючи маневреність і точність, стандартна інтелектуальна система повного приводу Inteligent All Wheel Drive забезпечує краще зчеплення з дорогою під час ожеледиці. Ford Edge е встановлює нові стандарти внутрішнього простору у своєму класі, вирізняється використанням високоякісних матеріалів у майстерному оздобленні сапону і пропонує комфорт і зручність, зокрема підігрів та охолодження передніх сидінь і панорамний дах

Технічні характеристики

Двигун
2.0
Пальне
Дизель
Привід
AWD(повний,що підключається)
Робочий об'єм
1997
Макс. потужність,к.с.(кВт)
180(132)
210(154)
на частоті (об.хв)
3500
3750
Крутний момент,Нм
400
450
на частоті (об.хв)
2000-2500
2000-2250
Циліндрів.клапанів на циліндр,шт
4/4
Стандарт токсичності
Євро 6
Викиди CO2,(г/км)
149
кпп
мех-6 ст.
мех-6 ст.
Витрати пального,(л.100км):за містом
5.4
комбінова траса
5.8
у місті
6.4
Об'єм паливного баку,л
70
Динаміка розгону 0-100км.год,с
9.9
9.4
Максимальна швидкість,(км/год)
200
211
інше
Кузов
5 дверей
Об'єм багажного відділення
602
Споряджена маса автомобіля
1913
1949
Міжсервісний інтервал
20000 км або 1 раз на рік

Надсучасна дизельна потужність
Покращений двигун 2.0 TDCI має два різновиди потужності: 180 к.с. та 210 к.с. Bi-Turbo. Обидва варіанти є втіленням новітньої технології, спрямованої на покращення ходових якостей, крутного моменту та економічності, а також скорочення шкідливих викидів. Двигун Bi-Turbo має два турбокомпресори і має підвищену продуктивність та економічність. Первинний турбокомпресор працює на нижчих швидкостях, при потребі даючи додаткову потужність - наприклад, при виїзді з прилеглої дороги на жваве шосе. Тим часом вторинний турбокомпресор працює на вищих швидкостях, наприклад, коли є потреба обігнати повільний автомобіль. Крім того, двигун Bi-Turbo швидше прогріває салон, ніж звичайний двигун. Це скорочує знос деталей, підвищує паливну економічність та дозволяє раніше виїхати морозним ранком.


Інтелектуальна система повного приводу
Система розумного повного приводу (All Wheel Drive) фіксує силу зчеплення коліс із поверхнею дороги кожні 15 мілісекунд і здійснює плавний перехід від привода передніх коліс до повно-привідного режиму, що забезпечує краще зчеплення з дорогою, особливо під час ожеледиці.


Автоматична коробка передач Ford PowerShift
PowerShift блискавично перемикає передачі, машина рухається плавно, пальне витрачається економічно, викид СО2 менший порівняно зі звичайною автоматичною коробкою передач.


Механічна коробка передач
6-ступенева механічна коробка передач здатна передавати високий крутний момент і дозволяє плавно, швидко та точно перемикати передачі. Для більш економного використання пального на панелі приладів передбачено індикатор найкращого моменту перемикання передач, який підказуватиме, коли треба перемкнути передачу.

Ford Edge стане відкриттям для вас!